A A+

In conformitate cu prevederile Normei Autoritatii de Supraveghere Financiara nr 18/2017, in vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor de catre ASIROM, va punem la dispozitie urmatoarele informatii:

Anul precedent

2018

Perioada de raportare

1.01.2019-28.02.2019

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare:

Decembrie

Ianuarie

Februarie

Numărul total de petiții inregistrate unic per petent si per caz

1638

138

66

70

68

Numărul total de petiții întemeiate (solutionate favorabil), inregistrate unic per petent si per caz

 

 536


32

 

22

 

19

 

13

Numar de petiții întemeiate (solutionate favorabil),  referitoare la dosare de daună

517

27

22

18

9

Numarul total de petiții pentru care dosarele de daună au fost achitate

1084

90

30

64

36

Numarul total de petiții finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz

 

1102

 

104

 

44

 

51

 

53

    

    SOLICITARI DE SOLUTIONARE ALTERNATIVA A LITIGIILOR 

Anul precedent

2018

Perioada de raportare

1.01.2019-28.02.2019

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare:

Decembrie

Ianuarie

Februarie

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor

25

2

7

0

2

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv

 

24

 

6

 

2

 

2


4

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora

16

2

1

0

2



    

PROCEDURA PRIVIND SOLUTIONAREA PETITIILOR


 Politica ASIROM privind rezolvarea petitiilor este de solutionare pe cale amiabila, reciproc avantajoasa si durabila a  .acestora, pentru preintampinarea aparitiei eventualelor divergente viitoare.

 Orice persoana fizica sau juridica, daca se considera vatamata in drepturile sale (recunoscute de lege / prevazute .prin contractul de asigurare, sau prin refuzul nejustificat de a-i fi rezolvata cererea referitoare la un drept) se poate .adresa catre Asigurarea Romaneasca - ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP S.A., pentru recunoasterea .respectivului drept si recuperarea pagubei.

 Mai multe detalii gasiti in sectiunea dedicata aici