A A+

Call Center Constatare Daune


CALL CENTER-ul va ofera posibilitatea sa :

  • Avizati o dauna
  • Efectuati constatarea daunei prin serviciul de constatare electronica
  • Primiti informatii referitoare la un dosar de dauna
  • Primiti informatii legate de produse si servicii

Contact:

  • 021.9599 (tarif normal in reteaua Telekom) sau 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate;
  • avizari@asirom.ro

Program: luni-sambata 07:00-22:00 si duminica 09:00-17:30;

Formularele de avizare a unei daune online pot fi descarcate aici

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar. 

In cazul unei daune auto, trebuie sa urmati acesti pasi:

a.   Luati masurile impuse de lege la locul accidentului;

b.   In cazul vatamarii unor persoane sunati la 112 pentru ajutor;

c.  Pregatiti toate datele pentru a fi avizate: datele personale ale tuturor celor implicati, numarul dvs. de telefon, numerele de telefon si politele de asigurare ale tuturor celor implicati, numerele de inmatriculare ale dvs. si ale celor implicati. 

d.  Sunati la Call Center-ul Constatare Daune  ASIROM la numarul 021-9599 (tarif normal in reteaua Telekom) si avizati datele mai sus mentionate, circumstantele producerii riscului asigurat si avariile rezultate. 

Pentru constatarea daunei puteti alege una dintre urmatoarele optiuni:

  • constatare electronica self service, proces pe parcursul caruia veti fi asistat de operatorul din call center
  • constatare electronica in unitatile de constatare (consulta lista completa aici)
  • programare la centrul de constatare, pe baza unui numar de programare pe care este important sa il notati si sa il pastrati 

In cazul in care optati pentru programare la centrul de constatare, cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare veti fi contactat pentru a stabili intalnirea pentru inspectie, unde veti avea pregatite, in cazul unei daune auto, urmatoarele:

A.   talonul masinii;

B.   permisul de conducere;

C.   actul de identitate;

D.   actul de la politie sau constatul amiabil (completat si semnat de ambele parti).

Va rugam ca in fiecare caz sa urmati instructiunile politiei, ale echipajelor de urgenta si ale companiei de asigurari.

 

Personalul de specialitate responsabil cu desfasurarea activitatii de constatare si lichidare a daunelor are calificari superioare in domeniul tehnic, fiind specializat atat pentru daunele auto, cat si pentru daunele non-auto, in vederea acoperirii tuturor spetelor care decurg din contractul de asigurare pe care le intampina asiguratul/reclamantul si a solutionarii cat mai eficiente a cererilor dumneavoastra. Experienta angajatilor nostri se reflecta in calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor.

Societatea noastra va pune la dispozitia reteaua teritoriala de sucursale, agentii si centre de constatare si lichidare a daunelor, astfel incat sa reduca la minimum disconfortul si sa solutioneze solicitarea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Clientul beneficiaza de acest serviciu pe baza unei programari stabilite in prealabil, pentru o mai eficienta rezolvare a nevoilor dumneavoastra, cu respectarea sarbatorilor legale.