A A+

DAUNE IN STRAINATATE

 

Reprezentanti ASIROM:

Lista Corespondentilor ASIROM in strainatate – Carte Verde si CASCO


Polite CASCO - asigurari facultative de avarii si furt auto pentru autovehiculele proprii ale asiguratilor, persoane fizice sau juridice  

Pasul 1 

Avizare catre:

1.    Corespondentii sau reprezentantii externi ai ASIROM;

2.    Sucursalele ASIROM care au emis politele de asigurare in speta;

3.    Sediul social ASIROM - DDE.

 

Call Center-ul Constatare Daune ASIROM este un serviciu ce va ofera posibilitatea sa avizati o dauna, de luni pana sambata, intre 7:00 – 22:00, si duminica, intre 9:00 – 17:30, la numarul de telefon 021.777.9599 (tarif normal in reteaua Telekom). Apelurile primite in afara programului de lucru sunt preluate de catre Pointer System si transmise catre noi in dimineata zilei urmatoare pentru a-i contacta pe clienti in vederea solutionarii cererii.

La acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM.

Pasul 2 

Comunicare date de contact ale persoanei pagubite si date referitoare la localizarea autovehiculului avariat in strainatate pentru efectuarea constatarii avariilor si a acordarii de asistenta (salvare autovehicul, tractare sau indrumare catre cel mai apropiat atelier care poate efectua reparatiile). 

Pasul 3

In functie de valoarea devizului, comunicata de partenerii externi ai ASIROM, se va proceda sau nu la repararea in strainatate a vehiculului in cauza, plata despagubirilor urmand a fi efectuata in strainatate de catre corespondentii ASIROM sau catre pagubit prin intermediul sucursalei din teritoriu care a emis polita in cauza.  

Acte necesare pentru plata despagubirilor:

1.    PV politie sau Constat Amiabil completat cu datele soferilor implicati si semnaturile acestora; sunt foarte importante si datele celuilalt sofer, mai ales in cazurile in care vinovatia apartine tertului;

2.    Acte de reparatie si dovada platii atunci cand costurile de reparatie sunt achitate de catre dvs.

 

 

Polite C.M.R. - asigurari ale marfurilor transportate cu autovehiculele destinate transportului de marfuri pentru persoane juridice 

Pasul 1 

Avizare - catre:

1.    Sucursalele ASIROM care au emis politele de asigurare in speta;

2.    Sediul social ASIROM - DDE.


Call Center-ul Constatare Daune ASIROM este un serviciu ce va ofera posibilitatea sa avizati o dauna, de luni pana sambata, intre 6:00 – 22:00si duminica intre 9:00 – 17:30, la numarul de telefon 021.777.9599 (tarif normal in reteaua Telekom).

La acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM.

Pasul 2 

Comunicare date de contact ale conducatorului auto si date referitoare la adresa beneficiarului marfii care este si locul la care se poate efectua constatarea avariilor marfurilor - conform prevederilor C.M.R. 

Pasul 3 

In functie de gravitatea accidentului sau marimea pagubei, se poate acorda asistenta pentru salvarea marfii, transbordarea si depozitarea temporara a acesteia. 

Acte necesare pentru plata despagubirilor:

1.   PV politie sau Constat Amiabil completat cu datele soferilor implicati si semnaturile acestora; sunt foarte importante si datele celuilalt sofer, mai ales in cazurile in care vinovatia apartine tertului;

2.   Declaratia dvs./soferului implicat cu privire la circumstantele producerii accidentului.

3.    Acte care sa indice beneficiarul despagubirii (proprietarul marfii, beneficiarul marfii, etc.)


IMPORTANT 

PENTRU CAZURILE IN CARE SUNTETI PAGUBITI DE CATRE CETATENI STRAINI IN ACCIDENTE RUTIERE: 

Intamplate in strainatate:

  • daca doriti sa rezolvati dauna in strainatate si aveti o asigurare Casco cu valabilitate in afara teritoriului Romaniei, va trebui sa va adresati direct societatii emitente a politei facultative (CASCO);
  • daca doriti sa rezolvati dauna la revenirea in tara, atunci este necesar sa luati legatura cu Fondul de Protectie a Victimelor Strazii pentru a sti carei societati din Romania sa va adresati pentru recuperarea pagubelor;
  • pentru solutionarea cauzei in Romania va fi necesar a se prezenta orice document emis de Politie sau Constat Amiabil (completat de partile implicate) din care sa rezulte vinovatia: acte de reparatie sau deviz antecalcul privind valoarea pagubei - pentru daune materiale si documente medicale - adeverinta din care sa rezulte diagnosticul emisa de o institutie abilitata in tara producerii accidentului + acte privind cheltuielile efectuate cu spitalizarea sau medicamentatia prescrisa (daca este cazul).

Intamplate in Romania

  • luati legatura cu Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania pentru a sti carei societati din Romania sa va adresati pentru recuperarea pagubelor.
  • pentru solutionarea cauzei ar fi necesar a se prezenta procesul verbal emis de politie, din care sa rezulte vinovatia, acte de reparatie sau deviz antecalcul privind valoarea pagubei - pentru daune materiale si documente medicale - emise de catre un Institut medico-legal din care sa rezulte diagnosticul + acte privind cheltuielile efectuate cu spitalizarea sau medicamentatia prescrisa (daca este cazul).